کتابخانه عمومی امیر المومنین (ع) حسن آباد

برگزاری نشست معرفی گلها و گیاهان مورد استفاده در کتابخانه به مناسبت روز ملی گل و گیاه برگزاری مسابقه ی نقاشی و شعرخوانی به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) برگزاری نشست شعرخوانی به مناسبت روز بزرگداشت فردوسی برگزاری مسابقه ی نقاشی عید فطر برگزاری مسابقه ی نقاشی روز قدس برگزاری مسابقه ی ساخت کارت پستال برای روز معلم برگزاری مسابقه ی نقاشی به مناسبت روز معلم برای کودکان برگزاری مسابقه ی نقاشی به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزاری مسابقه ی نقاشی به مناسبت روز پرستار برگزاری مسابقه ی نقاشی به مناسبت شب یلدا برگزاری مسابقه ی کاردستی به مناسبت شب یلدا برگزاری مسابقات نقاشی به مناسبت هفته ی کتاب مسابقه ی کاردستی به مناسبت هفته ی کتاب برای کودکان برگزاری جشن انقلاب معرفی یکی از کتابهای اهدا شده به کتابخانه معرفی یکی از کتابهای اهدا شده به کتابخانه اهدای کتاب از طرف ناشران به کتابخانه اهدای کتاب از طرف ناشران به کتابخانه


معرفی کتاب

در قسمت معرفی کتاب ،به معرفی کتابهای موجود در کتابخانه امیرالمومنین (ع) می پردازیم . برای به امانت گرفتن به کتابخانه مراجعه کنید.

( معرفی کتاب آفات زبان، هیولای هولناک ... زبان در آیات قرآن، احادیث قصص و حکایت (دوره دو جلد 

مولف : محسن غفاری

ناشر کتاب : پیام آزادی

 نوع جلد : شومیز

قطع : رقعی

زبان کتاب : فارسی

سال نشر : 1390

شمارگان : 3000

شابک : 8-433-302-964-978

 

هر یک از اعضای بدن انسان، اسباب و امکاناتی نیاز دارند تا به انحراف و کجی کشیده شده، و به فسق و فساد آلوده گردیده، مرتکب خلاف و خطا شوند، اما تنها زبان است که بدون مقدمات و تهیه امکانات خاص خود به راحتی، راه خطا و گناه را هموار نموده و با آفاتی چون غیبت، دروغ، سخن چینی و تهمت و ... مرتکب معصیت می شود.گناهانی که برای صاحب زبان هلاک کننده  و خانمانسوز است.
این مجموعه به بررسی ابعاد مختلف این عضو و اثرات آن می پردازد.

"در كتاب، انواع آفات و گناهان زبانی با استناد به آیات قرآن كریم، روایات، قصص و حكایات متنوع بیان شده است .عناوین برخی مباحث كتاب بدین قرار است : "فحش و دشنام"، "طعنه، توهین، تحقیر، تمسخر، سرزنش"، "دروغ"، "سوگند دروغ"، "شهادت دروغ "و "كتمان شهادت و اقامه شهادت.

این کتاب در دو جلد منتشر شده است.



:: موضوعات مرتبط: معرفی کتاب، ،

نویسنده : مسئول کتابخانه تاریخ :

عضویت رایگان

به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب  و ترویج فرهنگ کتابخوانی از تاریخ

94/8/23 الی 94/8/30 عضویت کتابخانه امیرالمومنین (ع) رایگان می باشد.




نویسنده : مسئول کتابخانه تاریخ :

خنده برهر درد بی درمان دوا نیست!

خنده برهر درد بی درمان دوا نیست!

نوشته اند در گذشته شخصی در یک روستایی تصمیم گرفت الاغ خود را بفروشد. او به بازار رفت و شروع کرد ....




ادامه مطلب...
نویسنده : مسئول کتابخانه تاریخ :

مسابقه

به مناسبت فرارسیدن ماه محرم؛مسابقه آنلاین کتابخوانی «ده درس پیرامون امربه معروف و نهی از منکر»

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اصفهان از برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «ده درس پیرامون امربه معروف و نهی از منکر» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان، علی جعفرپور اظهار داشت: نظر به شروع دهه امربه معروف و نهی از منکر از ابتدای محرم الحرام،اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اصفهان باهمکاری ستاد احیا امربه معروف و نهی ازمنکر اصفهان اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی به صورت استانی  ازکتاب"ده درس پیرامون امربه معروف و نهی از منکر"به قلم استاد قرائتی نموده است.

وی افزود:زمان شرکت در این مسابقه تا تاریخ11آذرماه مقارن با اربعین امام حسین (ع) خواهد بود و علاقه مندان می توانند با مراجعه به پایگاه کتابخوانان حرفه ای کشور به آدرس booki.ir  در این مسابقه شرکت کنند.




نویسنده : مسئول کتابخانه تاریخ :

پولدار بشیم اما نه به هر قیمتی

پولدار بشیم اما نه به هر قیمتی!

همیشه آرزو داشت که بسیار ثروتمند شود. سقف آرزوهای او این بود که مشهورترین، پولدارترین و ثروتمندترین باشد. در هر شغلی که وارد می‎شد تمایل جدی داشت که نفر اول باشد. اساساً از نفر دوم بودن بدش می‎آمد. وقتی که به عنوان اولین نفر ، قله‎ای از قله‎های موفقیت را فتح می‎کرد احساس و غرور و افتخارش وصف‎ناپذیر بود. آن‎قدر اشتیاق و آرزوی او برای ثروتمند شدن شدید بود که حاضر بود برای دستیابی به آن هر کاری انجام دهد. او شنیده بود




ادامه مطلب...
نویسنده : مسئول کتابخانه تاریخ :



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به کتابخانه عمومی امیر المومنین (ع) حسن آباد مي باشد.